Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing of Logistics Centres in Poland in the Circumstances of the European Integration

Tytuł:
Marketing of Logistics Centres in Poland in the Circumstances of the European Integration
Autorzy:
Zrobek, Janusz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej
Data publikacji:
2012-05-22T14:05:45Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
marketing
centra logistyczne
konkurencja
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W działalności centrów logistycznych ważne jest, aby koncentrować się nie tylko na aspektach technicznych, ale przede wszystkim strategicznych aspektach rynkowych. Istnieje zatem potrzeba wykorzystania instrumentów marketingowych, aby zintensyfikować zdolności konkurencyjne centrów logistycznych zlokalizowanych w Polsce. Instrumenty marketingowe umożliwiają adaptację przedsiębiorstw do procesu rozwoju i zmian strukturalnych, które mają miejsce na rynku usług transportowych w integrującej się Europie. Co więcej, instrumenty marketingowe wspierają centra logistyczne w dążeniu ku nowoczesności i stymulowaniu korzystnej transformacji strukturalnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies