Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Development of Retailing Institutions in the Federal Republ ic of Germany

Tytuł:
Development of Retailing Institutions in the Federal Republ ic of Germany
Rozwój instytucji handlu detalicznego w Republice Federalnej Niemiec
Autorzy:
Neugebauer, Jens
Współwytwórcy:
Justus Liebig University in Giessen
Data publikacji:
2015-02-09T08:25:41Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Handel detaliczny w RFN charakteryzuje znaczne zróżnicowanie. Przeprowadzono typologię tych instytucji, uwzględniając kilka jej kryteriów m.in.: świadczone usługi, organizację, strukturę nakładów i zatrudnionych czynników produkcji oraz powiązania z otoczeniem. Omówiono rozwój i strategię handlu indywidualnego za równo, sklepów branżowych, jak i specjalistycznych, różne rodzaje sklepów samoobsługowych, domy towarowe i handlowe, domy wysyłkowe, handel dyskontowy, łańcuchowy i spółdzielczość. Następnie przedstawiono różne formy integracji znajdujące wyraz w rozwiązaniach przestrzennych. Wskazano na kierunki rozwoju różnych form instytucjonalnych, a także ich znaczenie w ogólnej sprzedaży. Wreszcie przedstawiono wskaźniki charakteryzujące porównawczo efektywność czynników produkcji zatrudnionych w różnych typach handlu detalicznego w latach 1980-1983.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies