Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Intensyfikacja funkcji handlowych w procesach wzrostu przedsiębiorstw (na przykładzie przemysłu lekkiego)

Tytuł:
Intensyfikacja funkcji handlowych w procesach wzrostu przedsiębiorstw (na przykładzie przemysłu lekkiego)
Intensification of Trade Functions in Growth Processes of Companies. (Case study of the light industry)
Autorzy:
Kucińska, Krystyna
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Instytut Organizacji i Zarządzania
Data publikacji:
2015-03-09T13:35:11Z
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article begins with discussion of general problems connected with growth of companies to be followed by presentation of different kinds of the market strategy models as pursued by industrial companies. Main attention is focussed on two kinds of strategy - distribution strategy and marketing strategy, which are most common in light industry companies. The article discusses also basic assumptions of the marketing sale strategy in the light industry as well as organizational structures of the dynamic marketing in conditions of companies growth.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies