Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Charakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1990-2003

Tytuł:
Charakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1990-2003
Characteristic of Polish Enterprises Foreign Market Entries in 1990-2003
Autorzy:
Strzyżewska, Marianna
Współwytwórcy:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Katedra Marketingu
Data publikacji:
2015-03-12T07:32:23Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Based on case analyses of twenty enterprises, the paper describes modes of foreign market entry, by analysing the following elements: reasons of entering foreign markets, the choice of orientation (international or global), selection of foreign target markets, applied marketing mix, as well as obstacles encountered by the enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies