Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych

Tytuł:
Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych
Directions of the Internet Adaptation in Marketing Activities of NGOs
Autorzy:
Iwankiewicz-Rak, Barbara
Współwytwórcy:
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Procesów Usługowych
Data publikacji:
2015-03-13T10:10:39Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this year Internet is the modern tool of marketing strategies of non-governmental organizations (NGOs). This paper shows how NGOs can use Internet in communications with donors, volunteers, society and other consumers. NGOs have network online for a variety of reasons: to build awareness, to facilitate training programs, to reduce costs, to raise funds, to manage information, to disseminate information and to communicate with clients.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies