Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej

Tytuł:
Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej
The Influence of Information Technology on Marketing Information Systems Development
Autorzy:
Kapera, Krzysztof
Współwytwórcy:
Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Katedra Marketingu
Data publikacji:
2015-03-16T07:17:10Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper's topic concentrates on the main aspects of marketing information systems' evolution. That development results from two main factors: the increase of significance of marketing as a specialized domain of management and a tremendous advance in the field of computer assisted management information systems. The aim of this article is an attempt of investigating changes, that appeared in this matter, especially in Poland. That includes in particular empirical research findings, which was connected with the use of information technology in the marketing management.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies