Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania off- i on-line z wykorzystaniem techniki ACA

Tytuł:
Badania off- i on-line z wykorzystaniem techniki ACA
Off- and On-line Marketing Research with the Usage of Adoptive Conjoint Analysis
Autorzy:
Trzmielak, Dariusz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Katedra Marketingu
Data publikacji:
2015-03-16T07:19:12Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The e-client has assumed unprecedented power during the latter years. This is a result of commercial usage of Internet. The article provides useful knowledge in off- and on-line marketing research. The basic intent remains to familiarize readers with a variety of popular techniques used in the marketing research process. In addition, the second part of article allows for better understanding the basic concept of Adoptive Conjoint Analysis. The text tries to develop a sense of purpose and caution in planning and carrying out studies designed to generate marketing information.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies