Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnego

Tytuł:
Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnego
The Role of Under- and Postgraduated Studies in Creating Knowledge
Autorzy:
Kozielski, Robert
Trzmielak, Dariusz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki, Katedra Marketingu
Data publikacji:
2015-03-26T08:11:38Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The key for any successful market activity at the beginning of 21st century lies in the ability of its personnel to increase their future oriented knowledge skills. This begins with identifying and understanding the forces that shape the future and extends to which they can be evaluated. The article deals with changes in the business in which the intellectual resources play the crucial role. In the article, we will look at the factors that make personnel more self-improvement oriented. The examples are founded on the study based on marketing research. The survey seeks out causes, which drive managers and staff to be active and unproved their knowledge.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies