Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social Reception of TV-shows. An Interactional Approach vs. Social Psychology

Tytuł:
Social Reception of TV-shows. An Interactional Approach vs. Social Psychology
Społeczna recepcja widowisk telew i zyj nych .Pode j é с ie interakcyjne a psychologia społeczna
Autorzy:
Sułkowski, Bogusław
Współwytwórcy:
University of Łódź
Data publikacji:
2015-06-15T13:04:03Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Autor posługując się danymi z własnych badań nad recepcją TV zastanawia się nad możliwością rozpatrywania kontaktów z mediami jako zastępczego źródła kontaktów społecznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies