Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of emergent structure in Conceptual Blending Theory – case studies of children in advertisements

Tytuł:
The role of emergent structure in Conceptual Blending Theory – case studies of children in advertisements
Autorzy:
Polak, Justyna
Data publikacji:
2018-10-05T09:33:10Z
Wydawca:
The University of Bialystok
Tematy:
Cognitive Linguistics
mental spaces
conceptual blending theory
emergent structure
persuasive effects
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to consider the role of emergent structure in conceptual integration networks and the impact it has on the process of meaning construction. What is under analysis is the way in which a well-established emergent structure helps the blend to achieve its goals of providing human scale and achieving its persuasive effects. The analysis is a case study of four advertising campaigns which use conceptual blending to advertise their products via manipulating an image of a child into their advertising posters.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies