Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The linguistic aspect of strategic framing in modern political campaigns

Tytuł:
The linguistic aspect of strategic framing in modern political campaigns
Autorzy:
Agnieszka Pluwak
Data publikacji:
2015-11-24
Tematy:
frame
framing
perspective
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The linguistic aspect of strategic framing in modern political campaignsThe following article describes the role of semantics in political marketing, emphasizing the mechanism of framing and perspectivising in discourse. The complexity of the framing process is discussed in the introduction, then the linguistic aspect of political framing is debated and the technique of wording formulation in political discourse analyzed. Finally, implications and conclusions for further research are presented. Examples of political framing provided within the paper are based on the analysis of contemporary public discourses.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies