Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Selected results of the analysis of educational needs in the target professional group

Tytuł:
Selected results of the analysis of educational needs in the target professional group
Wybrane wyniki analizy potrzeb edukacyjnych w docelowej grupie zawodowej
Autorzy:
Petr Adamec
Data publikacji:
2021
Tematy:
continuing professional development
educational needs analysis
university
target group
grupa docelowa
uczelnia
dalsze kształcenie zawodowe
analiza potrzeb edukacyjnych
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Treść artykułu dotyczy problematyki dalszego kształcenia zawodowego osób dorosłych oraz zarządzania placówkami oświatowymi. Zamierzeniem artykułu jest przedstawienie wybranych wyników badania dotyczących identyfikacji i analizy potrzeb edukacyjnych grupy docelowej, dla której dana instytucja edukacyjna od dawna prowadzi działania edukacyjne. Badanie zostało przeprowadzone pod koniec 2019 roku w formie ankiety, w której wzięło udział 158 respondentów ze sfery aplikacyjnej związanej z profilem zawodowym uczelni publicznej w Czechach. Wyniki tego badania dostarczyły praktycznych wskazówek dotyczących organizacji i wdrażania programów uczenia się przez całe życie na uczelniach. Przedstawione w artykule wyniki koncentrują się na preferencjach respondentów z grupy docelowej w zakresie dalszego kształcenia zawodowego, a także na ich ogólnym nastawieniu do zawodu.

The paper focuses on the issue of adult continuing professional development and the management of educational institutions. The objective of the paper is to present the selected results of the survey, which aimed at identifying and analyzing the educational needs of the target group for which a particular educational institution has been providing long-term educational activities. The survey was conducted at the end of 2019 through a questionnaire. 158 respondents from the application sphere related to the professional profile of a public university in the Czech Republic took part in it. The results provided practical suggestions for the organization and implementation of lifelong learning programs at the university. The results presented in this paper focus mainly on the preferences of respondents from the target group in the field of continuing professional development and also their general attitudes to the profession. 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies