Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analyzing types of classroom interaction in CLIL

Tytuł:
Analyzing types of classroom interaction in CLIL
Autorzy:
Katarzyna Papaja
Data publikacji:
2011
Tematy:
CLIL
Content and Language Integrated Learning
Bilingual education
Interaction
Language classroom
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following article presents a study on interaction in a Content and Language Integrated Learning classroom. Starting with a brief description of van Lier’s interaction framework,and a general overview of the qualitative studies, the article focuses particularly on the description and analysis of various types of interaction as well as their functions observed in a CLIL classroom

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies