Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integracja edukacyjna z innej perspektywy

Tytuł:
Integracja edukacyjna z innej perspektywy
Educational Integration From A Different Perspective
Autorzy:
Grażyna Dryżałowska
Data publikacji:
2017
Tematy:
educational integration
social integration
persons with disability
effectiveness of integration action
education
inclusion
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Educational integration has changed the social situation of persons with disabilities, triggering a sequence of new factors delimiting its’ dimensions. Getting to know their mutual relations and determinants seems significant for determining the currentstanding of people with disabilities and broader social contexts in the area where causes of making inaccurate and, in consequence, fake activities for the sake of their social integration are located.

Educational Integration changed the social situation of persons with disability starting the sequence of new factors setting assessments for her. Getting to know their interrelationships and conditioning seems significant for current determining laying individuals of the disabled and wider social contexts in area which are accommodating oneself reasons for taking action ill-advised, in consequence faked, for their public integration.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies