Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Special pedagogy at a crossroads. Perspectives of contemporary special pedagogy

Tytuł:
Special pedagogy at a crossroads. Perspectives of contemporary special pedagogy
Autorzy:
GRAŻYNA DRYŻAŁOWSKA
Data publikacji:
2019
Tematy:
special pedagogy
crisis
contemporary challenges
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Grażyna Dryżałowska, Special pedagogy at a crossroads. Perspectives of contemporary special pedagogy. Interdisciplinary Contexts of Special Pedagogy, no. 25, Poznań 2019. Pp. 105-125. Adam Mickiewicz University Press. ISSN 2300-391X. DOI: https://doi.org/10.14746/ikps.2019.25.05 The article is an attempt to reflect on the difficult situation in which special pedagogy was found. It is more difficult than the crisis that took place after 1989, because the fascination with the idea of normalisation and integration is gradually decreasing, and there is no new concepts for the further development of special education as a scientific sub-discipline obliged to respond to modern challenges.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies