Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mujeres de Palacio: la jugada con referencias lingüísticas y culturales de la mujer. Caso de actividad publicitaria de grandes almacenes mexicanos

Tytuł:
Mujeres de Palacio: la jugada con referencias lingüísticas y culturales de la mujer. Caso de actividad publicitaria de grandes almacenes mexicanos
Mujeres Palacio: the cultural linguistic game with the stereotype of a woman. The case of the advertising campaign for the Mexican department store
Autorzy:
Edyta Kwiatkowska-Faryś
Michał Faryś
Data publikacji:
2007
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
For almost a decade Mexican department stores Palacio de Hierro have been running a media campaign called Soy Totalmente Palacio (I am totally the Palace). It is an image campaign, a novelty in the Spanish-speaking world, underpinned on playing with the linguistic and cultural stereotypes of a woman. The ads gained a broad social resonance and were followed up with a public debate on the image of a woman. The article presents types and ways of using the applied linguistic schemes and analyzes the mechanisms of the successful brand image building thanks to the use of stereotypes. 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies