Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Impact of Working in a School Project on Students’ Behavior and Self-Perception

Tytuł:
The Impact of Working in a School Project on Students’ Behavior and Self-Perception
Wpływ pracy w szkolnym projekcie na zachowanie studentów
Autorzy:
Laila Abu-Ahmed
Data publikacji:
2018
Tematy:
dropping out
academic persistence
self-efficacy
hope for the future
sense of control
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article describes a school intervention program that was initiated and developed by a small team in one of the schools in the city of Nazareth, Israel. The proposed program is intended to promote academic perseverance and thereby reduce dropout rates, providing youth at risk with a variety of personal and interpersonal skills that are important both for studies and for labor world. The findings showed that combining learning with work in the candle factory promoted attendance and reduced violent behavior in school.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies