Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Persuasive Strategien auf den Internetseiten für Verhütungsmittel

Tytuł:
Persuasive Strategien auf den Internetseiten für Verhütungsmittel
Persuasive strategies on websites about contraception
Autorzy:
Marcin Maciejewski
Data publikacji:
2018
Tematy:
discourse
contraception
text-cluster
persuasion
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses typical persuasive strategies used by leading producers of contraceptives on their websites and on the websites of particular contraceptive products from the media-linguistic point of view. The purpose of the paper is to examine illocutions, text-clusters and the text-image relation through which the author wants to persuade about the quality of his products and to present arguments for using hormonal contraception. The article also shows which strategies are used to advertise the pill as a lifestyle and beauty product.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies