Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Developing communicative competence in L2 tertiary level students: remarks on culturally responsive teaching

Tytuł:
Developing communicative competence in L2 tertiary level students: remarks on culturally responsive teaching
Autorzy:
Jerzy Zybert
Iga Lehman
Data publikacji:
2018
Tematy:
L2 teaching
L2 learning
academic communication
cultural values
identity
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Semiotic links exist among communication, culture, teaching, and learning and this has important implications for implementing culturally responsive teaching. The present paper provides some arguments in favour of creating culturally sensitive classrooms where students have an opportunity to acquire a broader cultural awareness which helps them to develop their intercultural communicative competence.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies