Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Leksykon Public Relations, red. nauk. J. Olędzki, D. Tworzydło,Wyd. Newsline sp. z o.o. i Bonus Liber sp. z o.o. Rzeszów, Wydanie I1, ss. 192.

Tytuł:
Leksykon Public Relations, red. nauk. J. Olędzki, D. Tworzydło,Wyd. Newsline sp. z o.o. i Bonus Liber sp. z o.o. Rzeszów, Wydanie I1, ss. 192.
Autorzy:
Witold Machura
Data publikacji:
2009
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies