Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Petit plaidoyer pour l’autonomisation au niveau supérieur en français langue étrangère

Tytuł:
Petit plaidoyer pour l’autonomisation au niveau supérieur en français langue étrangère
A short defence speech for autonomization at the advanced level of learning French as a foreign language
Autorzy:
Weronika Wilczyńska
Data publikacji:
2001
Język:
fra
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This contribution starts with arguing, at both theoretical and practical levels, for autonomization in the advanced teaching/learning of French, showing that approach as highly recommendable in the presentday situation in Poland, especially in the university setting. The second part of the article gives evidence of it, referring to a research project conducted recently in this precise context, in which autonomization appeared as very useful also in teacher training.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies