Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Raconter des histoires pour développer des compétences transversales en FLE

Tytuł:
Raconter des histoires pour développer des compétences transversales en FLE
Tell stories to develop transversal competencies in FLE
Autorzy:
Marzena Blachowska-Szmigiel
Data publikacji:
2019
Tematy:
transversal competencies
narrative competence
‘SOI’ integrity
FLE teaching / learning
Język:
fra
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this paper is to seek to highlight the usefulness of storytelling skills for the development of transversal competencies in the context of FLE teaching / learning in Romance philology at Adam Mickiewicz University. As a first step we define the importance of transversal competencies in developing the general communicative competence of the student as a participant in social life, then we go on to describe narrative competence as transversal competence and to show its role in managing the ‘SOI’ integrity, finally, we concentrate on developing narrative competence on Roman philology at Adam Mickiewicz University.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies