Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

НАРОДНИЦТВО, МОДЕРНІЗМ І ПОСТМОДЕРНІЗМ У МЕДІЯХ

Tytuł:
НАРОДНИЦТВО, МОДЕРНІЗМ І ПОСТМОДЕРНІЗМ У МЕДІЯХ
PEOPLEISM, MODERNISM AND POSTMODERNISM IN MEDIA
Autorzy:
Тетяна Монахова
Data publikacji:
2018
Język:
ukraiński
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article is devoted to the understanding of the “peopleism”, “modernism” and “postmodernism” concepts in the social communications theory. The above terms are considered as text- and media strategies and can be determined on several criteria: the genre affi liation, text structure, characteristics of the target audience, the subject content.

Niniejszy artykuł poświęcony jest wyjaśnieniu pojęć “narodnictwo”, “modernizm” i “postmodernizm” w świetle teorii komunikacji społecznej. Wymienione terminy rozpatrywane są jako strategie tworzenia tekstu w mediach i określane według następujących kryteriów: przynależności do gatunku, struktury tekstu, właściwości grupy docelowej oraz treści.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies