Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis Of Determinants Of Early-Stage Entrepreneurial Activity In Russia

Tytuł:
Analysis Of Determinants Of Early-Stage Entrepreneurial Activity In Russia
Analiza determinant poziomu przedsiębiorczości we wczesnym stadium w Rosji
Autorzy:
Elena Pawęta
Yuri Kirillov
Data publikacji:
2016
Tematy:
przedsiębiorczość
postawy przedsiębiorcze
aktywność przedsiębiorcza
entrepreneurship
entrepreneurial intentions
entrepreneurial activity
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedsiębiorczość znacznie przyczynia się do rozwoju gospodarczego. Często badane są przyczyny wzrostu aktywności przedsiębiorczej w kraju. W danym artykule autorzy skupiają się na indywidualnych determinantach przedsiębiorczości – postawach przedsiębiorczych oraz percepcji przedsiębiorczości w Rosji. Celem badania jest zdefiniowanie, w jaki sposób indywidualne zmienne dotyczące poglądów społecznych wpływają na poziom przedsiębiorczości we wczesnym stadium w Rosji. Badanie jest oparte na danych Globalnego Monitoringu Przedsiębiorczości, używając których stosujemy metodę najmniejszych kwadratów, aby sprawdzić współzależności pomiędzy zmiennymi. Wyniki pokazują, że dwie z czterech hipotez zostały potwierdzone. Przedstawione wyniki udowadniają, że aktywność przedsiębiorcza jest dodatnio skorelowana z postawami przedsiębiorczymi w społeczeństwie. Wyniki badań mogą być przydatne w dalszych badaniach w zakresie postaw przedsiębiorczych.

Entrepreneurial activity is very important for the economic development of any country. The question often asked by researchers is: what causes growth in the level of entrepreneurial activity? In this paper we focused on the individual-level determinants of entrepreneurial activity – the attitudes and perceptions of entrepreneurship by individuals in the society. The objective of this research is to define how individual-level variables concerning opinions and beliefs in the society influence the early-stage entrepreneurship level in Russia. The research is based on the Global Entrepreneurship Monitor data, which we employ using the method of least squares in order to find linear relationships between variables. The results show that two out of presented four hypotheses have been proven. The data presented show that the entrepreneurship activity in the country is positively related to individual-level perceptions of entrepreneurship in the society. These findings may be useful for further research on entrepreneurial intentions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies