Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Football – sport competition or commercial entertainment? (S. Samsonov Nogi)

Tytuł:
Football – sport competition or commercial entertainment? (S. Samsonov Nogi)
Autorzy:
Liliana Kalita
Data publikacji:
2020-12-30
Tematy:
czas wolny
mediatyzacja
konsumpcjonizm
tożsamość
free time
mediatization
consumerism
identity
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The analysis concentrates on mediatisation and commercialization processes of sport in the contemporary world, and their update in Sergey Samsonov’s work Ноги. The bearer of the idea is a talented Russian football player, reduced to the advertised product and contemporary sport gadget. The situation poses questions relating to the identity and individuality of the hero, as well as possibilities of protection against mechanisms of commercialization; in the broader sense, it epitomizes the condition of the world we all live in.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies