Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of tertiary education in career and life-long learning among day-time students (based on empirical findings)

Tytuł:
The role of tertiary education in career and life-long learning among day-time students (based on empirical findings)
Autorzy:
Csilla Czeglédi
Tímea Juhász
Data publikacji:
2013
Tematy:
career, life-long learning, choosing school, motivational tools
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
There is an increased demand for education in our society. The expectations of employers and the economy in general have also changed; knowledge is fast becoming the driving force behind labour market competitiveness. Seeing these tendencies, we had to ask ourselves how the most involved group, the students see their situation. How do they see the role of educa-tion in their career paths as well as in life-long learning? We conducted our research in this fi eld in the second half of last year. In this essay, we are publishing some partial results of that research in order to prove the hypothesis made during our studies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies