Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Is Social Software a New Mode of Second-Language Learning in the Information Age?

Tytuł:
Is Social Software a New Mode of Second-Language Learning in the Information Age?
Autorzy:
H. B. PATEL
Data publikacji:
2013
Tematy:
social learning, social media, information age, information technologies, education, internet, pedagogy
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The basic characteristics of social media mirror much of the rhetoric and thinking aro-und educational reform in the modern world context. The basic cultural relevance of social media to young people enables them to learn how to bring their social life into the matrix of school activities. It also provides young learners with different audiences for different activities. Today, social media are probably the critical component in enabling individuals, both teachers and learners, to construct their own personal learning networks. Joining, building, growing and managing digital communities, whether relatively open or relatively closed, enables teachers and learners to connect with others with similar interests and to learn from other participants in those communities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies