Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

University and city marketing - the cases of Poznań, Wrocław and Kraków. Model approach

Tytuł:
University and city marketing - the cases of Poznań, Wrocław and Kraków. Model approach
Autorzy:
Kamil Glinka
Data publikacji:
2017
Tematy:
university marketing
city marketing
place marketing
cooperation
model approach
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The analysis focuses on the functional connection between university marketing and city marketing. Therefore, the main aim of the article is to reconstruct the model of marketing cooperation of Poznań, Wrocław and Kraków and their biggest universities: the Adam Mickiewicz University, the Wrocław University of Technology and the Jagiellonian University. The use of three methods (case study, comparative analysis and content analysis) as well as the authorial, five-element model allows one to measure the level of the institutionalization of the cooperation. The choice of Poznań, Wrocław and Kraków is not accidental and results from the fact that the three cities are the leaders of place marketing in Poland. On the other hand, the biggest universities of these cities are some of the best and the most established in the country

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies