Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreatywność i innowacyjność w erze cyfrowej – twórcza destrukcja 2, ed. by Anna Zaorska, Małgorzata Molęda-Zdziech, Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2014, pp. 268

Tytuł:
Kreatywność i innowacyjność w erze cyfrowej – twórcza destrukcja 2, ed. by Anna Zaorska, Małgorzata Molęda-Zdziech, Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2014, pp. 268
Autorzy:
Michał Piechowicz
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies