Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Changes in Cognitive Preferences of Students as a Result of the Process of Studying Engineering Physics

Tytuł:
Changes in Cognitive Preferences of Students as a Result of the Process of Studying Engineering Physics
Autorzy:
Maria Kozielska
Data publikacji:
2012-10-31
Tematy:
power correlation
sensory preferences: visual aural kinesthetic
studying styles: active analytical theoretical application
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Studies have been conducted in respecting the sensory preferences and learning styles of students with technical disciplines. It was Interesting to determine whether these students’ cognitive preferences are changing as a result of their participation in the learning process. To this end, research was conducted among students in engineering physics at the 1st, 2nd and 3rd year of studies. The results have been presented in this paper. They showed changes in sensory preferences and learning styles as a result of the learning process. This allows us to recognize that the intensive activities of the students to learn and acquire knowledge and skills lead to the emergence of certain cognitive preferences, needed because of the demands of the future profession and lifetime education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies