Tytuł pozycji:
Potencjał cyberprzestrzeni dla rozwoju zdolności do twórczości osoby w ocenie studentów pedagogiki
The purpose of the presented article is to determine progressive cyberspace potential points for the development of a person’s creativity, in the opinion of pedagogy students. The adopted goal constitutes the division of this article into three subsections. The first explanation deals with the term creativity of a person. Part two contains the theoretical analysis of cyberspace as a kind of potential for developing creativity. In the last section, the interpretation of data obtained from the free statements of pedagogy students regarding the problem is included.
Celem przedstawionego artykułu jest określenie punktów potencjału cyberprzestrzeni o charakterze progresywnym dla rozwoju zdolności do twórczości osoby w ocenie studentów pedagogiki. Przyjęty cel konstytuuje podział niniejszego artykułu na trzy podrozdziały. W pierwszym wyjaśnieniu poddano termin „zdolność do twórczości osoby”. Cześć druga zawiera analizę teoretyczną, dotyczącą cyberprzestrzeni jako swoistego potencjału dla rozwijania zdolności do twórczości. Z kolei w ostatnim podrozdziale zawarto interpretację danych uzyskanych ze swobodnych wypowiedzi studentów pedagogiki, dotyczących poruszanego problemu.