Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Natura jako miejsce inkluzji i relacji – narracje studentek pedagogiki

Tytuł:
Natura jako miejsce inkluzji i relacji – narracje studentek pedagogiki
Nature as space for inclusion and relationship – pedagogy students narrative
Autorzy:
Joanna Godawa
Data publikacji:
2022
Tematy:
natura
przestrzeń
miejsce
relacja
człowiek
las
inkluzja
nature
space
place
relations
human
forest
inclusion
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article focuses on the role of nature in contemporary lifestyles. It presents theories illustrated by students’ narratives of their personal experiences. The author aims to provide an insight into the wide range of ways in which humans can benefit from contact with nature in different stages of their lives.

Przedmiotem artykułu jest zwrócenie uwagi na rolę natury, miejsca i relacji w życiu współczesnego człowieka. Zawiera on rozważania teoretyczne dotyczące wyżej wspomnianych i badania, osadzone w paradygmacie interpretatywnym, gdzie związki człowieka z naturą stają się głównym przedmiotem zainteresowań. W artykule zamieszczono narracje badanych kobiet mieszczące się w kategoriach wyodrębnionych w trakcie analizy zebranego materiału badawczego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies