Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Złożenie skargi przez konsumenta za pośrednictwem ODR (Online Dispute Resolution) – internetowego systemu rozstrzygania sporów

Tytuł:
Złożenie skargi przez konsumenta za pośrednictwem ODR (Online Dispute Resolution) – internetowego systemu rozstrzygania sporów
Filing a complaint by the consumer via ODR – the Online Dispute Resolution System
Autorzy:
Anna Rogacka-Łukasik
Data publikacji:
2019
Tematy:
alternative dispute resolution
online dispute resolution
online sales contracts
online service contracts
complaint
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
ADR (Alternative Dispute Resolution), as a non-judicial resolution of disputes, is a wide range of mechanisms that aim to put an end to a conflict without the need of conducting a trial before the court. On the other hand, the modern form of ADR is ODR (Online Dispute Resolution) – an online dispute resolution system that is the expression of the newest means of communication and technical innovations in order to help in non-judicial dispute resolving. The goal of this publication is to present the ODR platform and, in particular, to describe the process of filing a complaint by the consumer by means of it.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies