Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podyskutujmy… propozycja lekcji języka polskiego jako obcego w podejściu zorientowanym na działanie

Tytuł:
Podyskutujmy… propozycja lekcji języka polskiego jako obcego w podejściu zorientowanym na działanie
Let’s discuss... Lesson proposal for Polish as a foreign language in an action-oriented approach
Autorzy:
Beata Milewska
Data publikacji:
2024
Tematy:
Polish as a foreign language
lesson proposal
discussion
eristics
action-oriented approach
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article contains an example of a lesson for foreigners learning Polish at level B2 (in the Common European Framework of Reference for Languages – CEFR). The task for the participants of the classes is to improve the argumentation strategy in a situation of disagreement. Discussion as a form of communication touches on social reality and can manifest itself in various spheres of contact. The text analyzed with the students illustrates a private exchange of views on the ethics of war (which eristics – developed by Arthur Schopenhauer – transfers to the level of dispute). The lesson uses the concept of action-oriented teaching.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies