Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Deklarowane przekonania dotyczące uczenia się matematyki w czasach szkolnych przez kandydatki i kandydatów na nauczyciel(k)i edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Deklarowane przekonania dotyczące uczenia się matematyki w czasach szkolnych przez kandydatki i kandydatów na nauczyciel(k)i edukacji wczesnoszkolnej
Autorzy:
Adam Mroczkowski
Data publikacji:
2023
Tematy:
edukacja matematyczna
uczenie się matematyki
pedagogika wczesnoszkolna
mathematical education
learning mathematics
early childhood education
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of the study of declared beliefs regarding learning mathematics in school times by students of three consecutive years of the preschool and early school pedagogy. The empirical material was collected using an authorial questionnaire. Most of the people participating in the study declared, among other things, that the most effective strategy in the times of school education was learning mathematics by heart, and the key reason for possible failures is the lack of mathematical talent. The article also reflects on minimizing the transfer of such beliefs by students to future teaching practice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies