Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doświadczenia nauczycieli w zakresie wspierania motywacji do uczenia się w ujęciu teorii autodeterminacji

Tytuł:
Doświadczenia nauczycieli w zakresie wspierania motywacji do uczenia się w ujęciu teorii autodeterminacji
Autorzy:
Marta Makarewicz
Data publikacji:
2023
Tematy:
motywacja
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
teoria autodeterminacji
motivation
primary school teachers
self-determination theory
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents qualitative research in the field of students’ motivation to learn. The aim of the research was to identify and describe ways to support students’ motivation to learn from the perspective of teachers’ experiences in terms of the self-determination theory. Based on the interviews with teachers, the research results were presented taking into account the ways of supporting the need for relatedness, competence and autonomy. The results of the research show a multitude of ways to motivate students. According to the respondents, students’ motivation to learn is largely based on the child’s qualitative relationship with adults and peers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies