Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie dziecka przez wychowawcę w żłobku

Tytuł:
Postrzeganie dziecka przez wychowawcę w żłobku
Perception of the child by the educator in the creche
Autorzy:
Lucyna Telka
Data publikacji:
2023
Tematy:
developmental accompaniment
young child in the creche
free play
inspired activity
causative child
towarzyszenie w rozwoju
małe dziecko w żłobku
zabawa swobodna
aktywność inspirowana
dziecko sprawcze
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article contains a report of research on the experience of educators of young children in creche. The strategy of the constructivist theory established by K. Charmaz allowed, during the coding of data, to ask the question of what is the representation of the child in the narratives of the educators in a situation of play and organized activity. The concept of developmental accompaniment and the child’s initiative in the activity undertaken, pointed out by the narrators, became the starting point for the emergence of elements of a theory grounded in the data concerning the perception of the child by the educator in the creche, namely the concept of the causative child and the of efficient child.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies