Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przeszukując e-pustynię: po-krytyczny namysł nad e-podręcznikami dla edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Przeszukując e-pustynię: po-krytyczny namysł nad e-podręcznikami dla edukacji wczesnoszkolnej
Searching the e-dessert: a post-critical reflection on e-textbooks for early childhood education
Autorzy:
Lidia Bielinis
Data publikacji:
2023
Tematy:
e-textbooks
early school education
post-critical perspective
zpe.gov.pl platform
e-podręczniki
edukacja wczesnoszkolna
perspektywa po-krytyczna
platforma zpe.gov.pl
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The title phrase “e-desert” is a metaphor that emphasizes the comparison of e-textbooks to a desert, i.e., a place which may initially seem difficult to access and unfriendly, but at the same time, which can be full of potentiality. E-textbooks, a relatively new teaching tool supporting early childhood education, symbolize a new educational space that may be unfamiliar and require an adaptation. The task set for this article is to analyze their potential from a post-critical perspective. The considerations will aim to identify the potential of e-textbooks for early school education posted on the zpe.gov.pl platform.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies