Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social media as a communication area in fitness services

Tytuł:
Social media as a communication area in fitness services
Social media jako obszar komunikacji w usługach fitness
Autorzy:
Agnieszka Dejnaka
Data publikacji:
2015-12-22
Tematy:
social media
fitness
Internet
content marketing
virtual community
wirtualna społeczność
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Publikacje Hoffman i Novaka (Hoffman, Novak 1996: 66) wskazywały już na wpływ zmian w komunikacji poprzez Internet (komunikacji wielu-do-wielu) oraz dynamicznego rozwoju Internetu na zmiany w zachowaniach konsumentów. Sam rozwój Internetu i technologii informacyjnej, według R.V. Kozinets, zdeterminował powstanie wirtualnych społeczności, w tym konsumenckich, które stanowią „grupy e-konsumentów, których interakcje online są oparte na wymianie informacji, entuzjazmie oraz wiedzy na temat doświadczeń konsumpcyjnych” (Kozinets 1999: 254; Bickart, Schindler 2001). Usługi fitness, budując swoją markę poprzez social media, powinny w odpowiedni sposób zarządzać zawartością komunikatów promocyjnych i informacyjnych – tak, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców, budować społeczność skupioną wokół marki. Celem artykułu jest scharakteryzowanie social mediów jako kanału komunikacji, zaprezentowanie najlepszych praktyk dotyczących komunikacji usług fitness przez social media oraz wskazanie najlepszych, zdaniem Autorki, sposobów budowania interakcji z odbiorcami usług fitness.

Publications of Hoffman and Novak (Hoffman, Novak 1996: 66) indicated the impact of changes to Internet communication (many-to-many communication) and a dynamic development of the internet on consumer behaviour. The mere development of the Internet and information technologies, according to R.V. Kozinets, has determined the rise of virtual communities including consumer communities constituting “e-consumers groups whose interactions online are based on the exchange of information, enthusiasm and knowledge on consumption experiences” (Kozinets 1999: 254; Bickart, Schindler 2001). While building their brand through social media, fitness services should manage appropriately the contents of promotional and information messages – to increase recipients’ involvement, build a brand-centred community. This paper aims to characterize social media as communication channels, present the best practices in communicating fitness services through social media and indicate the best, in the Author’s opinion, ways of building interactions with users of fitness services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies