Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Review/Recenzja: Erik Bengtson and Oskar Mossberg, The Virtues of Green Marketing: A Constructive Take on Corporate Rhetoric, Palgrave Macmillan Cham 2023

Tytuł:
Review/Recenzja: Erik Bengtson and Oskar Mossberg, The Virtues of Green Marketing: A Constructive Take on Corporate Rhetoric, Palgrave Macmillan Cham 2023
Autorzy:
Frederik Appel Olsen
Data publikacji:
2023
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies