Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The future of the television market. Potential, expectations, possibilities

Tytuł:
The future of the television market. Potential, expectations, possibilities
Przyszłość rynku telewizyjnego. Potencjał, oczekiwania, możliwości
Autorzy:
Aleksandra Maria Chmielewska
Marcin Tomasz Grabowski
Data publikacji:
2024-03-05
Tematy:
technology
law
competition
video
media
future
tv
technologia
prawo
konkurencja
wideo
przyszłość
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie: Złożoności w systemie mediów masowych oraz zmiany w sposobie konsumpcji treści medialnych wpływają na tradycyjny rynek TV i identyfikację możliwości i wyzwań. Materiał i metody: Wykorzystano niereaktywne metody badawcze, przeprowadzono krytyczną analizę dostępnej literatury przedmiotu oraz metodę scenariuszy dotyczących przyszłości telewizji rynku wideo Wyniki: Konsumpcja treści telewizyjnych staje się coraz bardziej mobilna, a ludzie często korzystają z mediów społecznościowych podczas oglądania telewizji, co nazywane jest wielozadaniowością. To wyzwanie dla nadawców, którzy muszą dostosować swoje treści do tego zmieniającego się sposobu konsumpcji. Przepisy prawne także wpływają na rynek telewizyjny, chroniąc zarówno nadawców, jak i konsumentów treści wideo. Europejscy nadawcy zyskują możliwość wprowadzenia nowych modeli biznesowych, szczególnie w obszarze reklam, dzięki tym przepisom. Duże platformy internetowe podlegają regulacjom, które mają na celu ochronę rynku telewizyjnego przed nadużywaniem danych użytkowników. Wnioski: Główne wnioski wynikające z szerokiej analizy obszarów rynku telewizyjnego dotyczą tradycyjnych nadawców, którzy powinno dostosować się do tego trendu i inwestować w oryginalne treści, aby przyciągnąć widzów.

Summary Complexities in the mass MM system and changes in the way media content is consumed are impacting the traditional TV market and identifying opportunities and challenges. Material and methods The article uses non-reactive research methods, a critical analysis of the available literature on the subject and a scenario method regarding the future of TV on the video market. Results TV content consumption is becoming increasingly mobile, and people often use social media while watching television, a practice known as multitasking. This is a challenge for broadcasters who must adapt their content to this changing way of consumption. Legislation also influences the television market, protecting both broadcasters and consumers of video content. European broadcasters have the opportunity to introduce new business models. Conclusions The main conclusions from a analysis of the tv market areas concern traditional broadcasters, which should adapt to this trend and invest in original content to attract viewers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies