Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena programowa kierunku studiów o profilu ogólnoakademickim – krytyczne refleksje na temat regulacji prawnej i praktyki jej stosowania

Tytuł:
Ocena programowa kierunku studiów o profilu ogólnoakademickim – krytyczne refleksje na temat regulacji prawnej i praktyki jej stosowania
Program evaluation of the field of studies with an academic profile – critical reflections on legal regulation and practice of its application
Autorzy:
Bartosz Kołaczkowski
Małgorzata Ratajczak
Data publikacji:
2024
Tematy:
Polish Accreditation Committee
program evaluation
academy
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study addresses the issue of the program evaluation of general academic studies carried out by the Polish Accreditation Committee. The analysis of the legal regulation and practice of program evaluation indicated that doubts and reservations concern both fundamental issues and specific solutions. The expression of the criteria for the program evaluation of general academic studies in an internal act – the Statute of the Polish Accreditation Committee – was considered controversial. According to the authors, the model of the self-assessment report is overly elaborate. They assessed as deficient the criteria for the selection of experts, as well as the lack of sufficiently precise regulation of the scope of their authority during programme evaluation. In conclusion, they suggested some amendments to the current legislation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies