Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Les marqueurs discursifs dans un corpus d’apprenants du français langue étrangère : donc

Tytuł:
Les marqueurs discursifs dans un corpus d’apprenants du français langue étrangère : donc
Discursive Markers in a Corpus of Learners of French as a Foreign Language: donc
Autorzy:
Freiderikos Valetopoulos
Data publikacji:
2024-12-15
Tematy:
cohesion
discursive markers
argumentation
learner corpus
French as a foreign language
cohésion
marqueurs discursifs
corpus d’apprenants
français langue étrangère
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to propose a study of cohesion in the argumentative oral productions of B2 learners French as a foreign language in an exolingual environment. More specifically, we focus on the use of the discursive marker donc ‘so,’ which is highly present in the discourse of French speakers and learners in an endolingual environment. The corpus of sustained monologues was collected as part of a project investigating the acquisition of French as a foreign language by learners in exolingual settings.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies