Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Autonarracyjna (re)konstrukcja historii życia poprzez „odkrywanie siebie z powrotem”

Tytuł:
Autonarracyjna (re)konstrukcja historii życia poprzez „odkrywanie siebie z powrotem”
Self-Narrative (Re)Construction of Life History through “Discovering Oneself Again”
Autorzy:
Amelia Krawczyk-Bocian
Data publikacji:
2019-09-30
Tematy:
narracja
biografia
perspektywy czasowe
doświadczenia życiowe
badacz
narration
biography
time perspectives
life experiences
a researcher
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The considerations included in the article focus on self-narration that serves life reconstruction in time perspective. Showing the essence and importance of self-narration in the life of a contemporary man directs further thinking to the proposal of reading the author’s narrative technique called as “discovering oneself again”. The article is an attempt of looking closer at the temporary life history course through self-narration about oneself entangled in daily life.

Rozważania zawarte w artykule koncentrują się wokół autonarracji, służącej rekonstrukcji życia w perspektywie czasu. Ukazanie istoty i znaczenia autonarracji w życiu współczesnego człowieka kieruje dalsze rozważania ku propozycji rozczytania autorskiej techniki narracyjnej nazwanej jako „odkrywanie siebie z powrotem”. Artykuł stanowi próbę przyjrzenia się temporalnemu biegowi historii życia poprzez snucie autonarracji o samym sobie uwikłanym w codzienność.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies