Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Supporting Entrepreneurial Attitudes at Technical Universities Through Simulation Games. Evidence from Poland

Tytuł:
Supporting Entrepreneurial Attitudes at Technical Universities Through Simulation Games. Evidence from Poland
Autorzy:
Karolina Olejniczak
Anna Dębicka
Data publikacji:
2020
Tematy:
EDUKACJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
WSPIERANIE POSTAW PRZEDSIĘBIORCZYCH
GRA SYMULACYJNA
KIERUNKI TECHNICZNE
ENTREPRENEURSHIP EDUCATION
SUPPORTING ENTREPRENEURIAL ATTITUDES
SIMULATION GAME
TECHNICAL FACULTIES
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
CEL NAUKOWY: Celem artykułu jest ewaluacja doświadczeń wynikających ze stosowania gier symulacyjnych jako metody wspierania postaw przedsiębiorczych. PROBLEM I METODY BADAWCZE: Główny problem poruszony w artykule dotyczy skuteczności gier symulacyjnych jako metody wspierania postaw przedsiębiorczych na uczelniach technicznych. Artykuł zawiera przegląd wybranej literatury i przedstawia doświadczenia autorów w korzystaniu z gier symulacyjnych. PROCES WYWODU: W części pierwszej przedstawiono wybrane aspekty przedsiębiorczości i gier symulacyjnych. W następnej części przedstawiono wyniki studium przypadku dotyczącego wykorzystania gier symulacyjnych w Polsce. W rezultacie w części końcowej sformułowano wnioski dotyczące tej kwestii na przyszłość. WYNIKI ANALIZY NAUKOWEJ: Wykazano znajomość i przydatność gry symulacyjnej jako metody edukacji w zakresie przedsiębiorczości wśród studentów uczelni technicznych. Sformułowano wnioski wskazujące na wysoką skuteczność i użyteczność gier symulacyjnych we wspieraniu postaw przedsiębiorczych. WNIOSKI, INNOWACJE, REKOMENDACJE: Badana metoda kształcenia w zakresie przedsiębiorczości wydaje się niezwykle interesująca dla studentów uczelni technicznych i powinna być dalej rozwijana jako innowacyjne rozwiązanie edukacyjne.

RESEARCH OBJECTIVE: The aim of the paper is to evaluate the experi­ence resulting from the use of simulation games as supporting entrepreneurial attitudes at technical universities. THE RESEARCH PROBLEM AND METHODS: The main problem raised in the article concerns the effectiveness of simulation games as a method of sup­porting entrepreneurial attitudes at technical universities. The article provides an overview of selected literature and presents the authors’ experience in using simulation games. THE PROCESS OF ARGUMENTATION: The first part presents selected aspects of entrepreneurship and simulation games. The next part presents the results of a case study on the use of simulation games in Poland. As a result, the final part formulates conclusions regarding this issue for the future. RESEARCH RESULTS: Knowledge and usefulness of a simulation game as an entrepreneurship education method among students of technical universi­ties have been indicated. Conclusions have been formulated pointing to high effectiveness and usability of simulation games in supporting entrepreneurial attitudes. CONCLUSIONS, INNOVATIONS AND RECOMMENDATIONS: The studied method of entrepreneurship education seems to be extremely in­teresting for students of technical universities and should be further developed as an innovative educational solution.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies