Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Family Relationships, Dialogue, and Philosophy for Children:

Tytuł:
Family Relationships, Dialogue, and Philosophy for Children:
Autorzy:
Giuseppina D'Addelfio
Maria Vinciguerra
Data publikacji:
2021-06-08
Tematy:
hermeneutic phenomenology
dialogue
emotions
recognition
responsibility
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper deals with the importance of words and dialogue in family education. In the first part, some evidence of an action research is presented – shaped in a hermeneutic phenomenological framework and thanks to the Philosophy for Children method and materials. Then some key words are pointed out, meant as formative goals for parents’ educational support, so as to highlight the importance of dialogue among generations and, mainly, of the ethical responsibility of parents in education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies