Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing Of Economic And Environmental Conflicts In The Recreation And Tourism Sphere

Tytuł:
Marketing Of Economic And Environmental Conflicts In The Recreation And Tourism Sphere
Autorzy:
Olena Sadchenko
Yuliia Vorotniuk
Data publikacji:
2022-01-31
Tematy:
marketing
economic and environmental conflicts
influencer marketing
sustainable systems
convergence
the recreation and tourism
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article considers the main theoretical positions on marketing and economic and environmental conflicts. The main tendencies of conflict marketing are studied on the example of the recreational and tourist sphere. In the field of recreation and tourism, new trends have been proposed that will allow this industry to recover after COVID-19: increasing the share of domestic tourism, booking for a short time, promoting solitary tourism, sustainability, authenticity and locality. The innovative component is the convergence of marketing and conflict in the recreational and tourist sphere. Proposed marketing tools for the activity of the recreational and tourist sphere in the new conditions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies