Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pisarz jako twórca i menadżer własnej sławy. O książce Dominiki Niedźwiedź Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya. Strategie, autokreacje, wizerunki

Tytuł:
Pisarz jako twórca i menadżer własnej sławy. O książce Dominiki Niedźwiedź Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya. Strategie, autokreacje, wizerunki
The Writer as Creator and Manager of His Own Fame. On Dominika Niedźwiedź’s Book Entitled Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya. Strategie, autokreacje, wizerunki
Autorzy:
Agata Zawiszewska-Semeniuk
Data publikacji:
2024
Tematy:
Tadeusz Żeleński (Boy)
życie literackie Młodej Polski
życie literackie dwudziestolecia międzywojennego
badania nad autobiografią (autobiography studies)
literary life of Young Poland
literary life of the interwar period
research on autobiography (autobiography studies)
Opis fizyczny:
application/pdf
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article is a discussion of Dominika Niedźwiedź’s monograph entitled Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya. Strategie, autokreacje, wizerunki [How Tadeusz Żeleński created Boy. Strategies, autocreations, portraits], which analyses the pioneering literary marketing strategies applied by Tadeusz Żeleński (Boy) in Poland (such as building his own intellectual brand, creating and promoting texts as products tailored to the expectations of the audience, the commercialisation of talent and cooperation with other market players, e.g. the press, publishing houses and literary groups).

Artykuł stanowi omówienie monografii Dominiki Niedźwiedź Jak Tadeusz Żeleński stworzył Boya. Strategie, autokreacje, wizerunki, poświęconej analizie pionierskich na gruncie polskim strategii marketingowych w dziedzinie literatury stosowanych przez pisarza (takich jak budowanie własnej intelektualnej marki, tworzenie i promocja tekstów jako produktów dostosowanych do oczekiwań odbiorcy, komercjalizacja talentu, współpraca z innymi graczami na rynku, np. prasą, wydawnictwami, grupami literackimi).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies