Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofia w edukacji wczesnoszkolnej. Fanaberia czy cenny wkład w rozwój dziecka?

Tytuł:
Filozofia w edukacji wczesnoszkolnej. Fanaberia czy cenny wkład w rozwój dziecka?
Philosophy in early school education. Eccentricity or valuable contribution to child’s development?
Autorzy:
Aleksandra Pałka
Data publikacji:
2022
Tematy:
filozofia
edukacja wczesnoszkolna
samodzielne myślenie
pytania
wspólnota dociekająca
rozwój intelektualny, emocjonalny oraz społeczny dziecka
philosophy
early school education
individual reflection
questions
community of inquiry
intellectual, emotional and social development of a child
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article raises the issue of teaching philosophy in early school education. Children aged 7 to 9 are great thinkers, but they are being taught according to the educational system, which mostly demands the memorizing of material without having an individual reflection. The discussion about philosophizing at grades I–III aims to explain whether practicing that discipline is pointless, and therefore should be left out of the curriculum or valid and kept as an integral part of the growing up process improving a child’s intellectual, emotional, and social competences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies