Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of marketing research methods for evaluation of the capabilities of the Armed Forces of the Republic of Poland. Animalization test

Tytuł:
The use of marketing research methods for evaluation of the capabilities of the Armed Forces of the Republic of Poland. Animalization test
Wykorzystanie metod badań marketingowych do oceny potencjału SZ RP. Test animalizacyjny
Autorzy:
Aneta Nowakowska-Krystman
Data publikacji:
2019
Tematy:
defense capabilities
potential of threats
animalization test
potencjał obronny
potencjał zagrożeń
test animalizacyjny
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia możliwości wykorzystania testu animalizacyjnego zaliczanego do metod badań marketingowych (szerzej badań jakościowych) do przeprowadzenia analiz potencjału obronnego i potencjału zagrożeń. Otrzymane w wyniku zastosowania tej metody informacje to poglądowa ocena potencjałów, która może posłużyć do weryfikacji danych ilościowych przedstawiających możliwości obronne RP.

The article presents the possibilities of using the animalization test included in the marketing research methods (more broadly qualitative research) to carry out analyzes of the defense capabilities and the potential of threats. Information obtained by the application of this method is an illustrative assessment of potentials and can be used to verify quantitative data presenting the defense capabilities of the Republic of Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies